tumme upp!

Äns långe har denna veckan bara varit bra. Mycket  med skolan bara, men det gör att jag känne rmig så jävla duktig. Här går det framåt minsann!
Johanna kom hit idag och vi åt frukost tillsammans. Vi tog en vönda på stan, banken,subway och systemet.
Sen städades hela lägenheten så nu är det skinande rent! En hel del tvätt fick jag tvättat också!:)
Sophia kom förbi en sväng också, vilket var jävligt kul eftersom vi inte ses så ofta nu för tiden.

Tänkte jag skulle försöka få i mig nån mat också, glömmer lätt att äta. Nu har det nästan gått för lång tid, är så hungrig och trött att jag inte orkar laga mat.
Men får väl slänga ihop nått snabbt för nu kommer hanna snart hit.

och nu pratade jag med helena, hon och micke kommer också, roligt!:)


En bild på mig och helena, från 05-06 nångång:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0