YEY

Sitter i min fotölj nu och väntar på att golven ska torka.
Idag är det trosdag, en jävligt bra torsdag!
Gick till skolan idag för att ha en liten utbildning, eller kanske, visa vad jag kan. Det jag fick göra var alltså att ta blodprover,ge insulin och annat tjafs som hör till. Gör olika bedömmningar och jajaja, så ointressant att skriva om.

Efter gick jag och hanna och drack latte på sandys,heter det så?. Där satt vi ett tag och fördrev tiden för att senare möta upp johanna för att dricka kaffe igen.
Lätt värd det efter att ha varit i skolan hela dagen, blev helt tom i huvudet, men vet ni vad, jag har klarat alla kurser!

Så nästa år är det psykiatrin som gäller, härligt att börja med nått man tycker är kul.


Kommentarer
Postat av: Wincent

Du är galet duktig du! Grattis!! =D

2009-12-10 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0