Måndag.

Det är kallt, och jag är lite arg.
Arg på att jag inte hade råd att åka till värnamo nu när sussi kommit hem från polen, amanda flyttat till ny lägenhet och siri var på besök.
Jag är arg för att jag inte har nått varmvatten i duschen och arg för att jag fryser om fötterna.
Jag är arg över att hela tiden behöva veta att jag inte har råd att göra nånting nu, jag har inte råd med en enda liten julklapp.
Jag är arg för att jag tappar mitt hår, jag är arg för att jag bor i en så liten lägenhet, arg för att jag inte har en stor och mjuk soffa att sitta i.
Egentligen är jag inte alls arg, det gick över ganska snabbt nu känner jag.
Istället känne rjag att jag är glad för att jag ska åka till frankrike snart och slippa frysa, jag är glad över att amanda hämtar mig på flygplatsen, jag är glad över attjag har ett par söta tofflor att varma mina fötter i. Glad för att mina nära o kära hjälper mig när jag inte har några pengar.
Jag kommer bli glad när jag får tillbaka mina pengar som jag inte äns hade råd att låna ut.

Och just nu är jag glad över att hanna är påväg hit,  och johanna också. Nu blir det kaffemys i min kalla lägenhet. ojojoj, Jag är rätt glad ändå!:)

Förövrigt så har jag tvättat hela morgonen, och som alltid funkade inte torktummlaren,så nu är hela lägenheten förvandlad till ett torkställ. Det påverkar inte mitt humör så jättemycket. Fult är det, men det luktar gott:)

kaffe var det, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0