plus minus noll

I fredags va det Vaggeryd som gällde, jag och hanna tod 22-bussen dit och medans vi väntade på den satt vi o pratade me stammisarna på ladis.
Vi hade tänkt gå på bio, men den iden blev uppskjuten, men såhär i efterhand så ångrar jag, iallafall lite, att vi inte tillbringade kvällen i en biosalong istället. Eller så kanske jag egentligen önsakar att delar av fredagen aldrig hänt.

Sen igår blev det mest att ta det lugnt. Åt lite mat med hanna och en runda ut, men kom hem ganska tidigt och tittade då på blood in blood out.
Vet inte vad jag tycker om denna helgen, men det va iallfall inte den bästa.

Men det kommer fler och det blir nog bara bättre nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0