sol,öl och ingen piercing.

ååh, skrev ett inlägg här nyss, som blev bra men det raderades. Så nu ska jag komma ihåg allt bra jag skrev och göra om det.
Men Iallafall så kom hanna hit med en kasse kalla innan för att lugna mina nerver, eftersom jag skulle ha piercat mig vid fem, men han dök aldrig upp. Istället satt vi i solen och kollade på molnen och försökte hitta fugurer, roligt nog såg vi samma i alla, eller allafal så förstod vi precis hur vi tänkte. I andra fall brukar jag säga vad jag ser, och ingen fattar hur.
Får se om piercingen blir av på fredag istället, vem vet.

Får också se hur kvällen blir, tror det blir lugnt. Imorgon kommer nog amanda, det är planerat att det blir en torsdag fylld med pluggande. Sen på fredag blir det antagligen olles igen.


Nya armandet, som jag är sjukt nöjd med. från nelly.com

Kommentarer
Postat av: hanna

nemen, har du blivit blondie? =)

2009-05-22 @ 16:21:28
URL: http://mangoraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0