Solbränna

Det är så jävla skönt väder hela tiden! Har fått fulaste solbrännan på fötterna efter mina ballerinaskor och igår satt jag ute i brottarlinne så har fått ful bränna  på ryggen också!  Men men, finns väl viktigare saker att bry sig om.

Lovade daniel att jag skulle skriva att han kom hit med sushi igår, det var snällt gjort minsann och nu har jag nämnt det här så att mamma kan se vilken rar son hon har. Haha.

Nu kommer snart hanna hit, Vi ska väl antagligen sätta oss i parken med ett par kalla! Sen blir det kanske lite pyssel och mat också. Jalapenopaj står på menyn idag.


Sedär, fontänen är igång:D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur du har en snäll storebror. Fast du bjuder väl honom ibland också. KRAM till en båda.

2009-05-04 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0