so-silver, nu tack!

Jag är fortfarande jättegul i huvudet, blir så trött på det. MIna grejjer kommer aldrig, lagom irriterande!
Har väntat sen tisdags nu, hur jävla lång tid ska det behöva ta?
Känns bra att man blir tvungn att gå sån här hela helgen, men litelite hoppas jag ändå på att posten bara ska vara lite sen idag, och därför snart dyka upp med min räddning.

Vid tre kommer mamma och hälsar på, vi ska väl gå till daniel och kanske en runda på stan. Jag vill verkligen inte gå på stan såhär. Ni kanske tycker jag är för utseendefixar och äcklig när jag säger så, men jag mår inte bra av o ha sånt här hår. För det första så är ju håret en bra bit kortare nu. kanske 30 cm kortare, bara det får mig o må illa, och sen är det ju kycklinggult och frissigt, ååååh. Kom hit nu med mina hårprodukter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0