packning och tidsfördriv.

Nu är jag igång med packandet, det blev sjukt mycket så nu ska jag snart välja bort lite så det iallfall får plats i en väska.
Nu sitter jag och tittar på singing bee, vilket inte är ett så jättebra program. Så jag sitter här och småstör mig. Fattar inte riktigt hur en av dom  tänkte när han sökte. Det låter verkligen förjävligt och han ser ut som en mes. Hade inte visat mig i tvn och jag såg ut som honom, och jag hade nog tigt för det mesta också.

Imorgon drar vi iväg för att vara på swedenrock en vecka. Jag är sjukt laddad. Vi tar ett stop i värnamo och åker där ifrån på måndag morgon. PEPPAD Men tyvärr så blir det så att man åker ful i håret iår!

Bilden är från SRF förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0