fredag och lördag morgon.


Bild från pace and love.

God morgon.
Jag drömde så sjukt inatt! Jag ville fortsätta drömma för att se vad som hände, men jag hade samtidigt ångest för vilken svag människa jag va. En deppig men ändå skön känsla fick jag, ett lugn på nått sätt.
 I drömmen var det iallfall krig. Det skulle bli sjukt tråkigt för er att läsa om MIN dröm så jag hoppar över att skriva mer om det.

Igår var jag hos mormor hela kvällen. Jag och johanna åkte dit för att fixa hennes hår, det finns mycket mer plats där och jag tror att mormor gillar sällskapet också:)
Johanna blev jättenöjd, och jag tyckte också det blev fint, va tveksam till hur hon ville ha det men gjorde det såklart på henne ändå. Blonderade,virkade rötter och toppar. Vi gjorde också så att det blev som en liten frisyr. uppklippt page, Fast med dreads då, typ. Tog tyvärr ingen bild, men det kanske kommer senare.

Vaknade med ett illamående idag,ont i hela kroppen och lungorna ska vi inte tala om. Jag ska egentligen iväg snart och  möta upp helena för att hämta min sovsäck. Men jag tror inte jag orkar, inte äns kaffet g¨r ner så det verkar som att det blir en skitdag dethär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0