En Torsdag

Jag har verkligen mycket att göra nu innan jag åker, men jag är sjukt trött.
Började med att städa lägenheten för att kunna få lite ro till pluggandet, men började också tvätta så då rev jag ut massa skit och hade tvätthögar i hela kägenheten.
Och när tvätt-tiden var slut så var allting inte torrt så nu hänger det lakan och handdukar i hela lägenheten!

Men iallfall, johanna kom hit med lite frukost idag, Det var en glad överaskning, och en god sådan!
Sen senare kollade vi på sugar house och lagade mat.  Kentsson tittade också förbi en sväng för en kopp kaffe, det händer ju inte varje dag!.

Nu sitter jag i soffan igen, med instuderingsfrågorna i handen och undrar hur fan denna frågan egentligen är formulerad, och vafan det är dom vill veta. Kanske skulle ta och hoppa över den för att iallfall kunna få någonting annat gjort.

Bild från helgen

och hallå, ni glömmer väl inte rösta på lejfan? Imorgon får vi se om han vann:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0