Babyliss iPro 230 iCurl



Igår när jag kom hem och skulle sova såg jag denna på reklamen. Och att jag blev påverkad av den!
Denna locktången gick rakt in i hjärtat på mig och jag blev helt till mig. Jag ringde sussi och skrek och var helt ivrig, hon skiter väl fan i vilket locktång jag vill köpa? haha

Iallfall så är den ju som ett underverk från himlen. Istället för att behöva snurra på håret, som man gör på en vanlig locktång, så drar man bara ett drag, som med en plattång, så blir det en lock!. Man fäster alltså håret runt från början, och drar. jaja.
Men fatta vad tid jag kommer spara !
håhåh. alla getingar och plus i världen till dig!

spana in den  här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0