23.25



Idag blev det ett ryck med medecinkursen. Både jag och hanna ska iväg en vecka och då är det väl bäst man pluggar igen det innan, så man inte har massa att göra när man kommer hem sliten efter en festival, eller med solsting då för hennes del, hon ska ju till turkiet det aset!

Hur som helst så satt vi här och skrev så att pennorna glödde, vi fick sjukt mycket gjort, nästan så man börjar undra varför vi har så lång tid på oss med varje kurs. Men jag klagar inte, jag hatar att stressa, men idag va det lite kul. Skönt att gå och lägga sig nöjd!

I morse tog jag och johanna en runda på stan, hittade en hel del som jag vill ha. Så när skattepengarna rasslar in på kontot ska jag minsan gå till carlings, vill jag lova!

Ett dåligt slut på en bra dag va att kristallkronan slocknade och persiennen gick sönder, och av söndriga saker får man dålig energi har jag hört. Men  nu ska jag väl ta och sova iallfall, säkert dålig sömn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0