våfflor efter parken. mhhhmmmmm!

 
 

I lördags åkte vi till hanna och tina! Det var på tiden att man tog sig dit, inte hälsat på dom i gislaved innan, dåligt dåligt.
Dom bor iallfall skitsnyggt och mysigt!
Efter tacos och en jäkla massa singstar så åkte vi till parken för o kolla på dia psalma.
En jävligt värd kväll faktiskt! Till er drar jag fler gånger om jag är välkommen!

Med mig hem fick jag en leopardmatta, tack som fasen, hanna och tina! Den är som gjord för min hall. Alla tiders!
aff ja, ska nog lägga upp en kort på den sen!

Nä nu ska jag o lotus nog kolla på en film, eller plugga lite till? Han är inte mycket till hjälp med pluggandet så det blir nog flickan i källaren istället!

Men hur som helst. tack för en asrolig kväll, brudar!

Kommentarer
Postat av: hanna

klart som fan! jag skulle kunna ha dig hos mig alltid! haha. lägg upp ett kort på mattan för fan! btw, flickan i källaren äger! Såg du den?

2009-04-01 @ 08:10:47
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0