minus popcorn



Det har varit en helt underbar helg! Som sagt så va hanna på besök här i fredags, skitkul! Jag hade verkligen asroligt!:)
Vi satt här hemma hos mig, Hanna,hanna,heidi micke och jag. Vi pratade gamla minnen och skrattade högt åt konstiga saker folk har gjort.
Vi svängde in på ladan och sa hej påväg till harrys som vi sen stannade på hela kvällen.
Hannis vänner från sävsjö va där, roliga prickar!
Sen blev det korv från macken och sen traskade vi oss hem.
Hemma tyckte hanna att alla skulle ha thights på sig och vi vågade inte säga emot så vi hoppade alla i varsitt par och satt på golvet med en skål chips.

På lördagen åkte hon vidare och jag gick hem till pappa för o äta mat. Mat är mycket godare om man blir bjuden!
Det tråkigaste jag vet är nog att stå o laga mat till sig själv.

Idag var jag en sväng hos daniel, tittade på när han packade upp sin kartionger, fick också lite böcker av han, så rart så!
Sen åkte jag på jakt efter bingolott, tillslut fann jag en. Lovade en gubbe i kiosken att inte berätta om jag hade vunnit, han hade tänkt ta den lotten men tagit en bakom istället.
Men han kan vara lugn, jag vann inte ett skit!
Satt uppe hos pappa och spelade iallfall, tycker det är rätt härligt att inte vara hemma, jag vill komma i ordning nuuu. jag vill trivas som fisken i vattnet, men jag gör det inte, inte än.

Nu lär det väl vara beck på tv? Tror amanda skrev nått om det i sin blogg. Så jag ska väl göra som henne då o bädda ner mig i soffan, fast utan popcorn! haha

 

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Ditt nummer försvann under jobbkvällen bruden =( Men nu är jag torpa-bo på riktigt! Och jag skulle tippa på att vi bor ungefär 500 meter ifrån varandra ^_^

2009-03-10 @ 06:14:29
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0