riva städskåp.

Ja, då va det ingen mer praktik denna veckan, utan nu är det plugg som gäller och praktik igen nästa vecka om jag fattat rätt. Va och pratade med min handledare och vi kom ram till det iallfall, ska prata med min "lärare" imorgon, kan vara vecka 15 jag har praktik igen.
Så nu har jag en vecka med hävla massa uppgiter och prov! Det kommer gå fint.

Idag, efter att ha pratat med praktiken och skolan så köpte jag med två semlor påvägen hem och fikade med johanna, sen ringde det till henne, grabbarna med hennes nya kylkåp va på ingång så vi gick över dit för att ta emot det. SKITFINT!

Eftersom det hon fick nu va det dubbla gamla så fanns det inte riktigt plats för det. Men jag o johan slog sönder ett skåp, och det var också lite roande vill jag lova!
Dammigt till tusen och masssa trix, men rev det gjorde vi, och plats blev det!
Johanna blev glad att vi rev det också, för som det är nu kan det inte vara, så de kommer nog äntligen igång med renoveringen av HELA köket nu.

Nu kom jag precis hem därifrån, sprang in en sväng i affären och köpte mat, så vem vet, hanna kanske dyker upp på lite middagsbjussning senare.

nu ska jag sätta igång med pluggandet iaf. Och för att ännu en gång citera sötis-hunden så... TJIIINGELING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0