kyla eller inte.



Nu blev jag röd i skallen igen. Jag tycker det är så jävla snyggt med rött hår men jag vill alltid bli svart så fort jag har det själv. Så, nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en sväng till coop o köpa hårförg, igen.. Men det får nog gå en dag till iallfall!

Funderar på att ha inflyttningsfesten i helgen, men vet inte om jag kanske ska ta det runt den 25e istället? Vad säger ni där ute?
Helgen som varit var iallfall skitkul. Förfest hos hanna i fredags och där efter den där puben jag inte vet va den heter riktigt. Jag höll iallfall på o dö när jag slog i tårna på en kullersten utanför ica, så nu är foten min blå! aja
Kentsson oh taibo kom hit och  hälsade på också, inte varje dag det inte, skitkul!
Hos hanna va det proppfullt med folk, det va trevligt men trångt:)

På lördagen åkte hanna och jag till amanda i värnamo för o kolla in hennes lya, mycket mysig och fin!


Och en sak till, jag vill verklgien inte ha kallt ute längre. jag vill gå i mina små nya skor utan att frysa ihjäl.... fast lite mysigt är det ju med kyla,trots allt.


Kommentarer
Postat av: hanna

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH! NU FÅR DU BESTÄMMA DIG. jAG HAR JU TÄNKT KOMMA I MORGON. VAFAN.

2009-03-05 @ 08:03:55
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0