ahadu

Alla andra klagar i sina bloggar, så jag tänkte följa trenden.


Det har inte varit nån bra start på veckan, har aldrig känt mig så negativ som jag är nu. Eller. Jag tänker possetivt men jag lägger fan all tid på att påminna mig själv att göra det också.
Ingenting går som det ska, och det är bara några få dagar kvar till flytten. Och jag vet inte äns om den kommer kunna bli av. Jag hatar när jag inte kan ta alla beslut själv, inte göra som JAG vill.. att hela tiden beöhva fråga om hjälp. Sitta där som nån jävla handikappad skitunge som ingen litar på.
hade jag haft en egen lösning så hade det varit skönt, nångång.
I sånna här stunder önskar jag att jag hade pluggat när jag bodde hemma, gratis. Det är ju fan att man inte fattade det då.

Toppen. Och nu vet ni det, ni få som läser här. Vilka ni nu än är.


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Sv: Nej "min" ligger på Scheelegatan. Världens konstigaste namn typ... haha.

Får troligen veta IDAG om jag får den - så håll alla tummar =)

2009-01-28 @ 12:58:23
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0