Rederiet.

Skolan igår gick skitbra! Jag är verkligen peppad på det här och det verkar mycket bättre än vad jag först trodde.
Första skoldagen  gick snabbt, och nu är det bara att vänta på att all planering ska bli klar och sen är det dags att sätta igång. Praktik ska i ha också, ganska snart. Ska bli härligt med lite rutiner kan jag lova!
Idag är första dagen på sjukt länge som jag verkligen inte har haft nått att göra. Även om jag inte alltid gjort nått, så har det alltid funnits ett ofärdigt arbete som tickat. Så idag har det varit en jävligt bra dag, vaknade lite sent men satt ju också uppe hela natten och gjorde klart allt det sista.
Har städat hela dagen och kollat på rederiet,som är guld värt! Joker är väl ändå skönast? :



Det är så jävla kul när joker och uno hela tiden tjafsar. Uno är hela tiden sur och allvarlig medans joker försöker skämta med han, om allt, o han blir hela tiden så sur! haha

" jag har aldrig sett såhär många från tullen, haha, dom kanske försöker slå världsrekord"
" kan du aldrig ta någonting på allvar?"
så skattar han åt sitt eget skämt, och surisen går iväg.

( kanske inte är lika kul för er som inte sett just det avsnittet, men jag sitter här med ett leende!

Kommentarer
Postat av: Helena

haha de är så bra :)

2009-01-19 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0