Flytt igen.

Allt är på topp här och imorgon ska jag på lägenhetsvisning. Lägenheten verkar vara hur fin som helst och den ligger sjukt bra!
Så nu blir det att bo själv. Det ska bli kul med, alltid bott med någon annan innan.
Tänkte kanske en sekund att det vore kul o testa en ny stad, igen, men den tanken försvann fort. jag tänker stanna i jönköping. trivs sjukt bra här och har ju alla bejbsen här! Helena flyttar hit snart också och sussi kanske kommer hit så småning om.
Sen vet man ju aldrig hur länge man blir kvar, men det är ju skitsamma nu.

Det jag är mest pepp på är att det är högt i tak i lägenheten jag ska kolla på imorgon, och det betyder att min kristallkrona kommer hänga sjukt snyggt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas hoppas du får lägenheten snuttan :D

2009-01-20 @ 21:45:02
Postat av: hannanana

INTE EN CHANS att du flyttar från jkpg! jag kommer ju på heltid i februari! baara ja kommer in på skolan. men vi kan flytta hela bunten efter 1år då vi är klara med jkpg och utbildningen! ;D

2009-01-21 @ 00:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0