Bra,dåligt eller sjukt?




Jag vill inte ha imorgon!
Men det blir nog bra det också.

Johanna va nyss här och hälsade på en snabbis, trevligt som alltid!
Och jag hör massa konstiga ljud i lägenheten hela tiden och bara väntar på att jag ska se en av de där männen med maskerna kika in från balkongen, eller kanske hoppa fram ur garderoben.
Ja, det är iallfall filmen the strangers som fått mig rädd, igen. Vet inte varför jag tittar på den hela tiden, jag blir sjukt rädd och mår illa varje gång jag ser den. Är det en bra skräckfilm då? Eller är jag sjuk som plåga rmig själv med att se den hela tiden? 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha..ska du me läsa te undersköterska..va rolgit! När börjar du?

2009-01-12 @ 17:22:31
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Malin

ah, va skoj! Nee, ja vet inte än..skickade in ansäkan nu i veckan..skrev ja ville börja 2 februari..vi får se helt enkelt :) Kan du hjälpa mig massor när ja inte fattar ;) haha!

2009-01-12 @ 23:16:32
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0