Äntligen?

Äntligen helg? nej jag vet inte det ja!
Denna helgen blir inte allt för spännande, möjligtvis på söndag när det är dags för flytten. Men fram tills dess ska jag bara få ner allt de sista småplocket i lådor och slänga skit. Städningen är väl det som tar längst tid.

Jag va och åt middag hos farmor och farfar innan, det va trevlig som vanligt, GOTT framförallt!
Sen dess har jag bara städat och städat, men jag drar ju runt all skit mellan rummen så har nog damsugat i mitt sovrum 3 gånger nu, egentligen borde jag skita i det och göra det på söndag. Men dum som man är!

Nu ligger jag i sängen och myser med lotus, sophia var här innan och lämnade honom åt mig. Så nu har jag lite sällskap här i allt tråk, vilket är jävligt skoj för lotus är en jävligt underhållande och underlig liten sötnöt. Haha


På söndag bor jag i min söta lilla etta iallfall! Efter att ha bott med kompisar i flera år så ska det bli skönt att ha nått eget.Faktiskt. Få se vad fan jag ska möblera med men det odnar sig nog!


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

sv: Jag och pojkvännen ska bo ihop. Värsta seriöst ^_^ Du fick din? skööönt! grattis!

Jag har inte fått veta något helt säkert ännu.. så jag är lite nervig. Men jag är SÄKER på att jag får den, måste tänka positivt... haha.

2009-01-31 @ 12:36:18
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0