Måndag

Idag har jag fortsatt pyssla lite i lägenheten, skulle verkligen behöva åka o köpa massa nytt, men det får man väl ta någon annan dag, då man har råd.

Mormor kom hit en sväng och kollade in lägenheten och hon hade också med sig tallrikar och bestick. Fin fina  grejjer! När hon kollade i mitt kylsåp bara skakade hon på huvudet så det blev att vi tog en runda på maxi innan hon åkte hem. Min mormor är BÄST.
Träffade johanna en sväng också. Vi drack kaffe, laggade mat,snackade skit och skrattade, som vi alltid gör:D
Alltid lika kul att umgås med johanna, det va ju tur att jag lyckades hitta en lägehet nära henne igen:D

Pratade också med skolan idag, länge. Jag är inte alls lika stressad nu som jag varit innan, vilket är bra. För blir jag allt för stressad så blir det lätt att jag bara skiter i det istället.

Nu ska jag ge adolf en ostskiva och sen gå o lägga mig.
GODNATT



Har inte så mycket möbler än, så det fick bli såhär när vi åt vår middag. Haha


Kommentarer
Postat av: sophia

vad söta ni är! :) sött kort också.. haha

2009-02-03 @ 09:32:24
URL: http://mysundown.blogg.se/
Postat av: yoho!

läckert kort :) vem är hetingen? me happy att du bor kvar på Torpa Sunny, wohooo! Tack för maten!

2009-02-03 @ 13:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0