Tisdag

Dagen började bra, sophia kom hit en snabbis, vi hann prata lite och hon lämnade sötislotus som har varit här hela dagen och myst med mig. Försökte lära honom att han skulle lägga sig ner när jag säger pang, men jag är inte så bra på det där så jag lyckades inte få honom att göra som jag ville, han va mest intresserad av skinkan och sket i mig och vad jag sa, haha.
Daniel kom hit en sväng innan skolan, han åt här och lyckades förstöra min silverpall, den jäveln! Jag blev lite lessen och tvingade honom att hjälpa mig med att ta upp sängen på vinden :)

Sen kom sophia tillbaka, vi gick till tygaffären och jag köpte nya gardiner till köket, vet inte om jag är nöjd, snygga är dom men vet inte om det passar så bra där, blev inte riktigt den stilen på köket som jag hade tänk, men det får gå, det var ju iallafall rea:)
Sen kom mange hit också, och hjälpte mig att borra upp bardisken! Tack som fan för hjälpen! En sån rar karl du har sophia!

Sen gick jag och lotus och mötte johanna också, det tyckte nog lotus var trevligt, för de där två höll på som två cp:n ute på gatan när de busade runt. Vi gick iallafall hit och drack kaffe, mätte väggar och fönster, snackadfe skit och spanade efter soffa.Jag lyckas inte hitta nån jag vill ha men hoppas på att sophia vill sälja sin till mig snart, för den är snyg snygg snygg! och likaså tv,n och tv-bordet:)

Nu kommer sophia och mange nog tillbaka hit snart . Alltid lika kul o träffa sophia, hon är alltid lika glad och knäpp:)


och föresten så hatar jag när folk tar saker för givet, att ingenting förändras. Tiden står inte still.

(ikväll är det andra avenyn! är det nån mer än jag och helena som tittar på det? :)


Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack, vad snäll du är som skriver så fint om mig :) å min karl, haha :) puss

2009-02-04 @ 08:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0