Onsdag.



En sån härlig dag!
Upp tidigt och diska, jag tror jag hann med ett  avsnitt av tre kronor också. Sen lite snabbt fixa håret och möta hanna för en promenad  till ingenstans.
Vi visste inte riktigt hur vi skulle gå så det blev en liten upptäcksfärd i villakvateren här  runtomkring, slutade med att vi hamnade på en kyrkogård där vi gick runt och kollade efter roliga namn. Sen bar det av mot coop där vi köpta lite mat och glass, for hem till mig och gjorde pastasallad med milkshake till efterrätt.
Kan ju i förtroende berätta att jag gick in till daniel på vägen hem och snodde lite kaffe:)

Det märker inte han, tänkte jag. Men sen när vi kom in till mig så satt han här i min soffa och tittade på tre kronor. Haha.
Så han fick smaka på kaffet han också, och milkshake smällade han också i sig.

Nu sitter jag här och ska ta tag i pluggandet. Fick en hel del gjort igår så det gör inte så mycket om jag tar det lite lugnt idag:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken söt bild :)

2009-04-25 @ 16:37:28
URL: http://whitelace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0