snygga tyger.

Är hos mormor igen för er som inte visste. Har varit hos sophia hela helgen igen och det var lika roligt som alltid:D
Jag,hanna och daniel drog med krukväxter hem till sophia, jätte fula så hon är nog inte lika glad i dom som vi var:D haha

Nu sitter jag iallfall med min dator i knät och en kaffekopp jämte mig.Har börjat ett nytt arbete nu om dialekter. Fattar inte hur jag ska kunna få ihop 5 sidor om just dialekter.  Men det får gå helt enkelt. Fick ett sms om att min bok har kommit med, som jag har väntat på den! Så det blir en sväng ner till akademibokhandeln med, sen ska jag ta en långpromenad så jag får lite energi.

Letar efter fina tyger också. Det finns mycket snyggt men jag vill ha ett sjuuuktsnyggt. KÄnns som att jag vet vilket det är jag vill ha men jag kan inte komma på hur det ser ut. Jag ska iallafall hänga det på väggen för att täcka över en dörr.
Nån som vet nån sida med snygga tyger?


Kommentarer
Postat av: Wincent

ett arbete om dialekter, fan va kul :D:P

2008-09-16 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0