sjöbovägen nästa, tack!

Nu har jag varit hos Sophia ( helt galet:) ) några dagar men åkte tillbaka till mormor igår.
Jag försöker verkligen plugga men jag kommer nästan ingenstans med det ändå. suttit nu hela dagen och nej, det går inte. Jag har ingen ro.
Ska snart iväg till akademibokhandeln och köpa lite böcker och block. Det behövs, för jag fattar ingenting av länkarna mina lärare skickar. Jag är kanske trög då, vem bryr sig.

Nu känner jag att läsa distans är fan nog det tråkigaste, men när jag bodde i linköping tyckte jag att det var det bästa, trivdes skitbra med det och hade inga problem alls med att göra det jag skulle. Då kunde jag till och med ha långhelger eftersom jag verkligen hann med allt. NU ligger jag mest efter.


Pratar också med CA varje dag men får inget direkt svar. Jag vet inte vad det är som ska dröjja så men nu har dom sagt att dom SKA ringa mig i eftermiddag, har dom inte ringt så åker jag dit imån, då kan dom inte bara ignorera det iallafall.
Vi ska bo på sjöbovägen, så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0