Väskan!

Detta är lite av vad jag fick med mig hem från rundan på stan i fredags.
Köpte inte så mycket mer men det blev lite hår och hårfärg också.
Jag gillar verkligen väskan! Den är stor och det rymmer hur mycket som helst!:D
Blomman där är ett armband, skitsött:D
Nu ska jag gå och posta brevet med ansökan till en ny skola. Har även pratat me csn hela dagen. Allt gick bra.
Sen pratade jag med skolan jag läser från nu och har fixat så jag kan göra provet här och slippa åka till lniköping. huh


Vågtången är nog den bästa uppfinningen! näst efter plattången då. haha!

Kommentarer
Postat av: hanna

men oj. är det den du fixar det fina håret med?

2008-10-15 @ 14:25:06
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0