Helgens bravader.

Nu är det en ny vecka och jag börjar med ny kurs. Jävligt skönt!
Har varit hos hanna hela helgen. NU är hon jönköpingsbo hon också. Sophia,amanda,och jag var först på plats. Vi gjorde goda drinkar och  det spelades kasta gris.Jävligt snygg lägenhet också. Snetak o grejjer. mysigt värre.
Micke,helena,ph,ulle och daniel kom också dit sen. Vi gick vidare till O learrys och avslutade med en korv hos den där gulliga tanten.
Väl hemma hos hanna igen gick vi ut mes lotus. Han är bra på det där med o vilja rymma när man tar natt promenaderna med honom. Så jäkla glad och en jävla massa energi.
Hon bodde ganska nära en lekpark och barnsliga som vi alla är så gick vi dit för o testa den. Haha,Skitdålig! Fattar inte hur barn kan överleva den.  Vi testade åka en grej, det var som ett rör som man satt på och åkte ner. Både jag och hanna ramlade av. heh, vi kanske börjar bli för gamla för det där?




På lördagen blev det singstar hos johanna, som också fått det jättefint i lägenheten. Efter vi suttit där o försökt sjunga lite så gick vi vidare till style och sedan hem. Mycket trevligt kväll. Den blev väl en aning försenad men det skyller jag å johanna!

Skitbra helg, det tackar vi för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0