tusen miljarder kronor dollar.

Nu är det inte äns en vecka kvar tills vi flyttar, jag kan inte fatta! Tiden har gått fort men fan va skönt det ska bli!
Jag var hos min morbror igår och hämtade ett barbord som jag fick. Det va tungt men fint:D
Det var trevligt hos dom igår. Vi fick god mat med efterätt. Molly var glad,som alla gånger jag träffat henne, hon är  kanske världens sötaste kusin!

Jag var ju iallafall på en musikalkonstert i lördags. Den var sjukt bra och i vissa låtar rös det till i hela kroppen!
När dom sjöng gabriellas sång till exempel. så sjukt bra! Och även låten som edward sjöng va hur bra som helst!
Jag kommer lätt gå på den igen om dom tänker göra den flera gånger! Tänker gå på nästa konstert va det än blir för nått.


Nu ska jag dyka ner i mina tusen miljarder papper jag har här, har hamnat lite efter. kul!

tusen miljarder kronor dollar, kommer du ihåg daniel? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0