Saknar också linkan lite.

Jag är sjukt pepp på att flytta nu. vill nog helst göra det redan idag. Inte för att jag inte trivs här, utan för att jag vill inreda och ha ett eget hem igen! Eller, eget och eget, delat med amanda då såklart. Men det är vårat och vi får göra hur  vi vill. Ingen säger åt oss när vi ska städa utan vi gör det när fan vi själva vill:D hah

Idag ska jag iväg och köpa bets tror jag. vore härligt o ha det fixat och klart när vi flyttar. Imån tar jag en sväng till erikshjälpen, hoppas på att kunna fynda lite:D

Jag har fått en rolig sak av mormor idag, man ska ha apelsiner i den. Den är formad som ett s, ganska stor. Tror det blir fint, inte sett hur det ser ut me frukt i än.

Jag saknar vår lägenhet i linköping idag. Förstår inte varför för så jävla speciell är den inte. Denna är tusen gånger snyggare så jag tror vi kommer trivas som fisken i vattnet!
O på tal om vatten så är det ju utsikt över sjön, jag är sjukt nöjd och orkar inte vänta mer nu.


Haha, rolig bild jag hittade.
Vi plockar med oss dessa för att bygga staket på swedenrock. 04 tror jag det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0