Garderobsfynd. fuck you.


Idag var jag på ikea och köpte denna skönhet.
Det var nog det jobbigaste jag gjort på länge kan jag lova.
Hittade den i fyndhörnar vilket betyder att det fanns bara en kvar och det var visningsexemplaret, vilket iof är bra för då slipper jag montera ihop den. MEN!!!, ja men! Jag fick ställa upp den på två kärror och trixa iväg den till kassan för att  betala den. Sen gå till återköps disken och beställa att de skulle köra hem den. så då rullar vi in den i ett rum som den ska stå i så länge, och det rummet ligger precis vid fyndhörnan. Så där har jag åkt runt me den där jävla garderoben och blivit irriterad som fan, så ska den tillbaka till samma ställe. Hur fan tänkte ni nu då? kunde jag inte sluppit dra med mig skiten bara och betalat för den och åkt hem?

Irriterad va jag. va så nära på att bara lämna den där... tusen gånger.

Kommentarer
Postat av: Wincent

fin, jobbigt med allt släpande bara

2008-10-26 @ 00:38:06
Postat av: Mamma

Vilket jobb, det är ju en jättegarderob. Kan se framför mig hur du kämpar med garderoben bland kundvagnar och ungar. Haha. Men den var fin.

2008-10-26 @ 12:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0