gaddning och askungen

sådär, då var man hemma igen efter en helg i värnamo. Lika stört som vanligt att vara där. Jag tror att det är nått med luften! haha
I ferdags var vi iallafall hemma hos sussi. Malin och Amanda kom också dit, det var  kul minsann!
Vi kollade på idol men som vanligt så missade vi vem som åkte ut.

På lördagen var det en seg start på dagen men vid fyratiden åkte jag och amanda till hillerstorp.
Jag tatuerade mig och det gjorde ont som fan denna gången. MIns verklgien inte att jag hade ont sist, men det lär jag väl haft.
Åt inget på hela dagen så blev helt yr också. Skakis och känslig!  Jag ville dö!
Amanda va där hela tiden också och höll mig sällskap, det var snällt! TAck TAck:D
Jag är sjukt nöjd med tatueringen! Ska bara fixa till min gamla också, den kan man ju undra varför jag gjorde.

Igår var jag hos sussi hela dagen, vi åt massa skit och lagade god mat. Avslutade kvällen men askungen:D Vi hade värsta inlevelsen ocg satt o skrek. haha Det var länge sen jag såg den men ojoj så fin o bra den är!
Men nä, inte så mycket för disney egentligen. tacka vet jag astrid, my lady. Ska nog göra en poträtt-tatueringen av henne:D Helt seriöst. Jag vill det, på vaden!


Köpt lite nya grejjer också som jag tänkte lägga upp senare. Sjuktsnygg väska som jag också är jävligt nöjd med. !!

Nu ska jag se på andra avenyn, missade det igår.


Kommentarer
Postat av: Mamma

pengarna rullar ser jag.... hmm.... skall nog ringa till CSN och be dom sänka bidraget. haha.... Inga fler tatueringar tack.... (fast det var rätt snygg)

2008-10-13 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0