Fattar du?

Nu är det sista natten jag sover här, sen mellanlandar jag hos sophia lite innan vi äntligen får vår lägenhet.
Imorgon blir det häng med lotus, och en jävla massa pluggande så jag slipper tänka på det i helgen.
Sophia, när kommer du hem? trosdag? Har du ditt tre-tjosan hemma? Hoppas verkligen det för annars går jag under! haha

Tänkte jag skulle ta en fika med johanna imorgon också. Får nog ringa o höra om hon har tid:D
Amanda, FATTAR DU? åh vad jag är pepp på det här.
Jag undrar om vi mins lägenheten rätt, man tänker ju hela tiden i huvudet hur man vill ha det, undrar om det verklgien blir så. Jag tror det blir bättre! Jag hoppas iaf att vi inte blir besvikna på nått.
Det ända vi behöver nu är ett köksbord :)

K'änns som att jag skriver hela tiden om den här jävla flytten, men ah, håll ut, snart slipper ni läsa om den!

Kommentarer
Postat av: Sophia

jag har vanligt internet nu, kabel :) så du behöver inte oroa dej ;) jag är hemma imorgon ja. åker härifrån kl 6 på morognen. har tenta mellan 9-12. sen jobbar jag ju 14-21 också!

2008-10-29 @ 12:06:05
URL: http://mysundown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0