Dröm.


Inatt drömde jag en äcklig dröm. Inte ofta jag drömmer sådana drömmar, nog aldrig gjort innan.
Sjuk va den iallafall, men tänker berätta lite om den ändå, ni kommer säkert tycka att jag är cp men jag kan ju inte hjälpa vad jag drömmer.

Det var iallafall en som dödade folk där jag bodde och jag försökte komma på vem det va. Så jag skaffade mig ett gevär och började leta efter denna kille.
Det va som i en film, man får lite ledtrådar oså. Tillslut så kom jag på att det va killen som bodde på vindsväningen i grannhuset.
Så jag stod o kollade upp i hans fönster och där stod han med, och tittade på mig.. Så han tog sin kniv och gick ner till min lägenhet.
Men jag sköt honom innan han hann döda mig, som han hade tänkt.
Jag va så rädd då så jag fortsatte skjuta och skjuta.
Och nu kommer det värsta. Jag styckade honom och skar av hans ansitkte. Usch jag bara högg o högg i han. blä.

'Äcklig dröm och jag mår fortfarande illa. Har bilderna i mitt huvud nu och dom vill inte försvinna. Så jävla vidrigt.
Jag ska aldrig kolla på skräck innan jag somnar igen!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0