DAGENS:


Fram med smilet!

Idag är jag pepp på livet. Är väl alltid det men idag är jag extra glad.Jag har så mycket kul att se fram emot. Det gör mig fasen lycklig!
Tråkigt bara tt jag alltid ska tänka att det blir bra sen, haha. Men varför inte.

Vi ska iallafall betsa massa möbler som vi köpt idag. Dom är väl snygga alla redan men vi vet ju hur vi vill ha det, då ska vi ha det så!
Soffor har vi hittat som vi ska köpa, en aning dyra kanske men det är värt det.
Jag vill inte ha ett halvdant hem med tillfälliga lösningar.
Som den förra alltså var. Vi hade silvertejp i taget, nålade upp saker på väggarna och vi satte upp en board med tuggummiklister. hah!
Nä, nu ska vi göra det på riktigt. Det kommer ta tid innan vi är klara men det får det fan vara värt.
Ska iväg til hanna imorgon som nyss blivit jönköpingbo. Ska bli kul o se hur hon fått det i sin lya:D
Annat kul jag har att se fram emot är: Frankrike, tatuering, fixa nuvarande tatuering,Flytten(såklart) och allt som hör där till.

nu har jag 45 minuter på mig att göra klart sista uppgiften. Kommer säkert inte hinna men då få jag väl sitta med datorn i knät framför tv också.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vilken söt bild på dig. Du ser riktigt glad ut. Låter som ni har höga ambitioner med lägenheten. Handla inget på kredit bara. Ta en sak i taget och önska er tapeter och färg och sånt i julklapp. Eller presentkort på IKEA. Ha en bra helg!!!!! Kram Mamma

2008-10-03 @ 18:06:47
Postat av: Hanna

2008-10-05 @ 20:04:53
URL: http://mangoraja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken fin bild på dig! =)

2008-10-05 @ 20:05:41
URL: http://mangoraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0