björnen sover.

Amanda, dig vågar man ju inte ringa. Får ångest varje gång, tänker att du kanske sover? Iallafall så har jag varit och köpt kaffe nu, och shampoo, tvål och andra grejjer, blev glas från ikea också. Fina fina, sånna som sophia har duvet? med elefanter på! Så nu är jag redo att flytta! Och du amanda, dom ringde kanske 1000 gånger från det där företaget som ska komma hem med garderoben, vafan kan dom vilja? Gav vi fel address? Fast varför ringer dom nu då? Aja. Hugo va med på ikea också, han är tamejfan galen! Söt o galen:D Nu ska jag spela lite med emma, jag vinner nog, som alltid!

Kommentarer
Postat av: Wincent

haha, du vann inte

2008-10-27 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0