kass personal.

Nu kom jag nyss hem, har varit och träffat emma, fotat lite och druckit kaffe.
Killen i kassan va ny och jätteförvirrad, så vår beställning blev helt fel. Jag fick ingen mjölk i kaffet, det smakade skit så jag gick därifrån ganska missnöjd, det gjorde nog emma också, hon spillde ut sin dricka och han gav henne fel mat.
Sen gick vi vidare för att köpa oboy, då hade dom slutat sälja det där tydligen, vad är det för skit då? åter igen blev emma missnöjd.

Sen satt vi ute och prata lite , kollade och planerade vilka foton jag ska förstora till tavlor. Jag tror de kommer bli jättefina, så lite nöjd är jag idag iallafall.

 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! :) till dom här bilderna använde jag bara min Konica Minolta E50 kompaktkamera.(5mpix) Vad har du för kamera?

2008-05-19 @ 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0