i toppen

image11

* det är nog helt klart nu, jag åker till swedenrock.
Åker antagligen dit med malin. Om det nu inte skulle finnas plats i bilen så åker jag tåg eller med Lars.
Har iaf bestämt mig nu, jag åker dit! Och det ser jag framemot idag.
Längtar efter att få vara ute i solen hela dagarna och träffa massa folk som man bara träffar nån gång om året.

*
Jag är klar med allt jag ska göra idag, uppgifterna till skolan gick oväntat bra.
Det känns bra eftersom jag har skjutit upp på detta jobbigt länge.

*
Kollar på sjunde himlen medans jag sitter här vid dator.
Klart att en sån otroligt underbar familj ska hamna på min top-lista.
Helt sjukt perfekt den ska vara hela tiden, hoppas verkligen inte det finns sånna familer på riktigt, det är ju fan skrämmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0