Grilla imorgon, Kungen?

Nu har jag packat färdigt, det blev alldeles för mycket packning! Jag klarar inte äns av att bära allt det där. Men vi får se, jag lämnar hälften här, behöver juh inte släpa med allt till stockholm..utan Svänger istället in här på vägen ner till jönköping.

Jag är pepp på att lämna Linköping nu, det ska bli härligt! Och jag tänker inte sitta inne en sekund, och så lite tid som möjligt ska jag lägga ner å studierna. Tänke ringa dom o fråga om vi kan grilla imorgon! Härligt, dom har juh turen med sig och har sol på balkongen, vi har solen här kanske 10 minuter på kvällen, vilken jävla miss. Eller, jag behöver inte ringa dom numera, dom läser juh också min blogg så jag kan fråga här, SKA VI GRILLA IMORGON? eller kanske nån dag iallafall?




Kommentarer
Postat av: Kungen

Klart vi skall grilla... mest hela tiden!!



Men du, där är ingen TUR att vi har sol på balkongen och du inte... det handlar om stålar... en jävla massa stålar! Utsikt och balkonger med sol är dyrt... riktigt dyrt. Välkommen till verkligenheten :-)



PS. blev inspirerad av ditt grill-sug och har därför bokat bord till oss på restaurang "Gormet-Grill" i Jönköping på fredag... gött va?

2008-05-28 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0