Hultsfred

Sådär. då var även denna helg fylld med fest och skratt. Jag har haft den bästa helgen på länge nu! Jag ÄLSKAR fan jönköping men nu får det fan vara nog med flyttandet.
Jag har varit dålig på att blogga nu, men har nästan aldrig tillgång till dator, jag bara åker runt hela tiden och har inte med mig min egna.
Men iaf så har jag juh varit på hultsfred också, så tänkte lägga upp lite bilder därifrån. Vad ska man säga om vårat camp? HAHAHA, helt sjukt.  Leffe och micke var igång hela tiden!
spelar ingen roll vilken tid på dygnet det var, men leffe satt där i sin barnstol med en cider i handen och gapade. haha
Tyvärr så blev jag helt sliten och klarade inte av hela festivalen så jag åkte hem på fredagen. Det var skönt, men det tog ett bra tag innan jag var återhämtad igen kan jag lova, fortfarande lite seg ... och jag är fortfarande helt blå på kroppen. Men det var det värt vill jag lova! På onsdag blir det peace and love med daniel och sophia:D

Här kommer lite hultsfreds biulder iaf:D
   

   

Såklart så finns det fler bilder, och jag har egentligen jättemycket roligt att skriva men jag orkar inte. Och det kä'nns som att det var så länge sen så jag minns knappt, haha
Lägger snart upp bilder från midsommar också. Bästa Midsommar någonsin!!!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

ja midsommmar var fasen det bästa nånsin. härligt! jag älskar också jkpg, ska vi flytta dit?? nästa sommar. weey

2008-06-22 @ 22:57:07
URL: http://mandz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0