swedenrock.

Sådär ja, nu var man hemma efter vå veckor festival. Årets tips är att vänta lite innan man ger sig på nästa festival.
Jag är sjukt sliten och har ont i hela kroppen.
MEN DET VAR DET VÄRT!

Började iallfall med Swedenrock, skitmysigt och det var fint väder hela tiden. Vi hade verkligen ett sjukt roligt camp, alla var helt lost så bättre kunde det inte bli:D
Jag åkte dit med lars,alex,viktor och sussi, men på plats var bland andra stig,jessica,kentsson,tobbe,emmelie.. ja. vi var en massa roliga!
Detta året var ganska lugnt för min del om man jämnför med tidigare år, bra eller dåligt, jag vet inte. men nästa år ska jag bara rätta mig efter mig själv o ingen annan i campet. HAHA

saker som hände:
*Jag låste mitt simkort innan jag äns var framme
* jag fylleköpte ett linne av granne för 300, nykter sen såg jag att det va sjukt slitet. men men.
* Lars skulle slå ett rekord och åt därför en 1400grams hamburgare. shit. 1.4 kilo. han var inte sugen på mat sen.
Ah, det hände mycket, jg kom på nu att jag orkar inte skriva fler punkter.. men en sak till. camp arnold vore rätta namnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0