Pepp på livet!

Jag hade den bästa midsommaren någonsin. Det var verkligen lyckat och helt underbart. Vi började dagen med jordgubbar och lite grillning i regnet hemma hos sophia i jönköping.
Sen tog vi svindyr taxi (1500) ut till vireda där rille har köpt hus.
Alla var glada och vi dansade kring midsommarstången:D Någon hade spänt upp midsommarstången med snören som gick ganska långt ut så vi ramlade väl varannat varv sådär. HAHA

Det bjöds på sill o potatis och vi grillade banan med choklad senare på kvällen. Verkligen hur trevligt som helst, alla var på bästa humör! Ge mig fler sådana helger tack!

Lite bilder från dagen!





Jag vet att jag är jävligt seg på att skriva, jag vill ha min dator nu!
Så fort jag får in bilderna från peace and love så ska jag skriva om det också. haha, jag har mycket kul att berätta.
Ni kan få ett ledtråd, en tand rök, en blev hundbiten, någon blödde väl nästan ihjäl sig under ett försök att planka och någon är alldeles för vimsig för att minnas koder.
Och det snyggaste av allt, någon sprang runt i tajta tjejbyxor utan att kanske fattat vad han gått med på.

vem gjorde vad? ni får veta senare. hej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Shit vilken cool bild när ni dansar runt midsommarstången. Den kan platsa i vilken fototävling som helst. /Kram Mamma

2008-07-08 @ 12:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0