rec

    
SOPHIAS BILDER FRÅN I FREDAGS

Det blev iallafall singstar-förfest i fredags! Roligt värre.
Amanda och sussi fick mindre utbrott när kevin vann idol, som vi också kollade på. Alla var sjukt glada här och det va en riktigt sköj förfest.
Sen gick vi vidare till Waffis, litet mysigt ställe med billig öl, där ska jag hänga oftare! Efteer xdet gick vi vidare till olearys,som vanligt. Där va det lilla dansgolvet öppet så även där hade jag skitkul!

Har förresten gjort nått jag aldrig trodde att jag skulle göra. KAPAT AV lite av min lugg, känns sådär men det blir nog snyggt såsmåningom.


Nu har vi varit och mött upp kalle ,hyrt film och köpt chips. Filmen verkar lite dryg än sålänge men den kanske blir bättre? Rec eheter den iallafall.

jaja

Fler singstar-kvällar ska det bli! Jag sjunger inte överdrivet mycket men jag har roligt ändå:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0