Onsdag

Nu är jag hemma igen efter att ha varit på gräshagen och gjort några slutprov. Vet inte riktigt hur det gick, känns som att det kan ha gått hur som helst egentligen. Tråkigt, jag vill vara nöjd, känna mig klar o glömma skiten.
Vill inte ha massa att tänka på när jag åker till frankrike på FREDAG.

Försöker få igenom att jag ska få läsa en kurs till, men den där tjockisen i inköping hatar nog mig. Han är så jävla sämst. ska vänta med att ringa tillbaka till dom tills imorgon, för då jobbar inte han.
Han har ett fel i hjärnan och jag fattar verklgien inte varför han jobbar där, det är nog nått välgörenhetsprojekt dom sysslar med när det gäller honom.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, skicka iväg lite tråkiga mail och sen ska jag  se om hanna har kommit till stan!
Det blir en grattisöl med henne ikväll! Har hört rykten oom en tårta också. Detta blir nog myyys!
Sophia ska också vara med såklart, henne kan man alltid räkna med.
så, ikväll hittar du oss på waffis eller olles.

Imorgon kommer den tråkiga biten, packa. JAG HATAR DET.
Jag kan verkligen inte packa litet och smidigt, någon som vill hjälpa mig?


Kommentarer
Postat av: S

men kul va det! :P

2008-12-18 @ 17:58:19
Postat av: Mamma

Bra att du är laddad för frankrike. Nu är vi på väg att hämta er. Vi tar med sushi det verkar ju bli uppskattat. Kram mamma

2008-12-19 @ 10:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0