Juldagen.

Sådär, tänkte ta mig tid att uppdatera lite här, har ju trots allt lovat johanna det, som en liten julklapp till henne! :)

Jag är i frankrike nu då, som jag har skrivit innan.
Jävligt gött o vara här, det är ju så mycket ljusare än hemma i sverige, så man vaknar av solen och blir glad direkt! :)
Fan vad jag längtar till sommaren! Denna sommaren blir iof svår o slå men det är värt ett försök!

Idag har vi tagit det lugnt hela dagen, det är regnat hela dan men det kommer bli fint imorgon igen. Då ska jag ut och fota lite. Hade tänkt fota  i mougines men framförallt så ska jag till kyrkogården som inte ligger å långt härifrån.
Vi också firat jul på franskt sätt idag, med anka,sniglar och VIN:) Inga paket dock, dom kanske inte har någon tomte i frankrike?


Nej nu ska jag ta o sova lite.
 


























































Kommentarer
Postat av: yoho

Tack för inlägget Sunny! Bra julklapp :) Och fan vad läcker du var på den bilden!

2008-12-26 @ 15:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0