Frankrike nu. Hemma om tio dagar.

Nu är jag klar!
Om några timmar bär det av till frankrike, vilket är jävligt skönt!
Den där tjocka finnen ,somjag skrev om häromdagen, ringde igår och sa att jag inte får läsa över jul, vilket betyder att jag inte har nån inkomst föräns mitten av januari. Jävla idioter.
"vi ser inte varför du skulle behöva den kursen"... dom ska väl fan skita i vad jag vill läsa?

Jaja. så jag fick ett litet jullov då iallafall, måste söka jobb!

men just nu skiter jag i vilket. För jag har förmågan att slappna av fast att jag vet att allt är åt helvete.
 just nu kan jag inte göra nått åt saken ändå.
Jag tar tag i det här när jag har en dator igen.

men du, mr R, ät min skit! haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

csn-pengar är ingen inkomst!

2008-12-19 @ 10:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0